الأحد، 10 أغسطس، 2014

تفعيل برنامج دونلود مننجر مدى الحياه وحل جميع مشاكله وظهور ايقونه التحميل على اى فيديو حتى لو فى الفيس بوك

تفعيل الدونلود مننجر وحل جميع مشاكله 

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اليوم معنا طريقه تحميل وتفعيل الدونلود مننجر وحل جميع مشاكله

والشرح هيكون مقدم من اخوكم صبرى الحلوانى

ده حسابى على الفيس بوك  صبرى الحلوانى 

نبدء الشرح بسم الله

اولا لازم اعرف البرنامج متسطب عبى جهازك ولا لا
لو متسطب هتروح تحذفه حذف كامل زى كده
وبعد ما تحذفه من عندك 
هتحمل البرنامج من الموقع الرسمى
حد يقولى ليه مرفعتش البرنامج
اقوله عشان البرنامج كل يوم فى تحديثات
وعشان تنزل احدث نسخه من البرنامج
 للتحميل من صفحه الموقع الرسمى اضغط هنا
 هتفتحلك الصفحه دى
حمل زى منا معلملك كده 
وبعد ما تحمل البرنامج
تعاله حمل الباتش 


بعد ما تحمل الباتش روح سطب البرنامج
 بعد التسطيب هتجيلك رساله تقولك الرقم مزيف
وتطلب منك تحط الرقم المظبوط
معايه ولا نمتو يلا نكمل
هتقفل البرنامج ويريت تتاكد ان كان علامه البرنامج موجوده 
جمب الساعه ولا لا زى كده
لو مش موجود يبقى خلاص
نيجى لخطوات التفعيل 
هتروح تفك الضغط عن الباتش وهتفتحه مطرح مهو موجود 
من غير ما تنقله لاى مكان
اول ما هيفتح هيبقى كده 
كده البرنامج اتفعل مدى الحياه 
للتاكيد على كلامى شوف الصوره دى
نيجى ازاى نخلى ايقونه التحميل موجوده على اى فيديو
هنروح على متصفح فاير فوكس
وبعدين نروح للاضافات وهنلاقى اسم البرنامج موجود 
اللى هو كده idm اضغط تفعيل 
تمام كده وروح اقفل الفايرفوكس
وافتحه تانى  وروح لاى فيديو ان كان فى الفيس او فى اليوتيوب او فى اى مكان 
هتظهر ايقونه البرنامج
اما بقا عن البرنامج فهما ازكيا جدا كل شويه تحديث واول متجيلك رساله
التحديث وتقول موافق على التحديث كل اللى عملناه ده يروح عليك
طيب لو فرضنا انك نسيت وحدثت البرنامج
تروح تعمل نفس الخطوات من اول وجديد
وانا عليه كل لما ينزل تحديث جديد هنزلك باتش جديد
مع ان الباتش القديم ينفع
بس بالنسبه للناس اللى بتحب تحدث برمجها اول باول 
لازم تيجى تاخد منى الباتش الجديد  
وفى اخر الموضوع اتمنى الموضوع يعجبكم
وقريب هعمل فيديو بجميع الشرح ده من تصويرى
للى مش فاهم الشرح كتابه وصور

واقولكم اللى عاوز شروحات برامج  يتبعنى على الفيس بوك
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته





الاثنين، 7 يوليو، 2014

تعليم هكر المزرعه السعيده متجدد يوميا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اليوم قررت اعلم الجميع هكر المزرعه السعيده
الموضوع متجدد باستمرار فرجاء تابعونى
المثل بيقول علمنى الصيد ولا تعطينى سمكه
ومن هذا المنطلق سوف اعلم الجميع هكر المزرعه السعيده
بطرق مبسطه وسهله وفيديو من تصويرى
واليوم اول فيديو ازاى تفعل البريك بوينت
عشان تعمل ثغرات وشفرات واكواد
حمل من هنا
حمل الفيديو من هناااااااااااااااااا
  ثانى فيديو شرح تنزيل الاكواد
حمل من هناااااااااااااااااااااااااا
ثالث فيديو شرح انهاء النادى بشرط ميكنش معاك دنانير اكتر من الشئ اللى هتشتريه واتفرج على الفيديو وانتا تفهم قصدى
حمل من هنااااااااااااا حمل من هنااااااااااااااااا
طريقه تنزيل قن دجاج قره القدم والفيديو المره دى من اليوتيوب كنت عامله من زمان ولكن الطريه لسه شغاله
اتفرج من هنا >>>>> اتفرج من هنااااااااااااااااااااااااااااا
الشفرات التى تعمل الان
وضع التراب فوق بعضه
الحصول على 1000 بنزين مقابل 10 دينار
من يريد قن دجاج قره القدم كامل
من يريد اخراج المعدات والحيونات والاشجار خارج حدود المزرعه
من يريد انهائ النادى ومكسب سماد خارق وطبيعى ودلو وبنزين
من يريد احصنه وتمساح
من يريد ثور عيد الحب

وتنزيل بعض الاكواد المهمه
ولى بقيه

الجمعة، 28 فبراير، 2014

تحميل العاب مجانيه http://al5ab.blogspot.com

تحميل لعبه تحت الحصار لعبه عربيه شبيه بلعبه ميدل



لعبه تحت الحصار شبيه بميدل

ولكن لعبه تحت الحصار عربيه

من غير مطول عليكم

دى صوره للعبه


 الصور من تصويرى انا صبرى الحلوانى

نيجى للتحميل المجانى

نسخة FullRip للعبة فيلم الأكشن الشهير Rambo The Video Game 2014 تحميل مباشر على أكثر من سيرفر


Rambo The Video Game FullRipped

ssss-1393007612.jpg



برامج هامة جدا لتشغيل جميع الألعاب بأعلى جرافيك ممكنة على الأطلاق


لتحميل جميع البرامج على لينك واحد فقط



letitbit
http://takemyfile.com/7814585

turbobIt
http://takemyfile.com/7811545

Ryushare
http://takemyfile.com/7811542

Uploadable
http://takemyfile.com/7811543

Uploaded
http://takemyfile.com/7811544

Upafile
http://takemyfile.com/7651825

Putlocker
http://takemyfile.com/7651826


Rambo 2014 System Requirements

Minimum

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
Processor: Core 2 Duo 2.8, AMD x2 3.1
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X10 compatible, Nvidia, AMD ATI or Intel DX11 compatible. Faster than GeForce 8800, GeForce 630, Radeon 3870 or Intel HD 4400 DirectX: Version 10 Hard Drive: 8 GB available space

Recommended

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
Processor: Core i5 or modern Core i3 (4 thread)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 650, Radeon 6970 DirectX: Version 10 Hard Drive: 8 GB available space


Start Installation Game

Unpack the release
Install the game From UnPack.bat
Play the game






png-1393013101.jpg

png-1393010490.jpg

png-1393010564.jpg

png-1393248965.jpg

png-1393013186.jpg

ssss-1393010672.jpg

ssss-1393010739.jpg





Full Ripped VerSion 1.3GB



One dIreCt lInK



letitbit
اضغط هناااااااااااااااااا

turbObIt
اضغط هناااااااااااااااااااااااااااااااااا

نسخة Repack للعبة الأكشن Castlevania Lords of Shadow 2 : 2014 للجزء الثانى المنتظر تحميل مباشر على اكثر من سيرفر


Castlevania Lords of Shadow 2 2014

ssss-1393358152.jpg

url-1393362444.png

برامج هامة جدا لتشغيل جميع الألعاب بأعلى جرافيك ممكنة على الأطلاق


لتحميل جميع البرامج على لينك واحد فقط



letitbit
http://takemyfile.com/7814585

UploadSat
http://takemyfile.com/7814675

turbobIt
http://takemyfile.com/7811545

Ryushare
http://takemyfile.com/7811542

Uploaded
http://takemyfile.com/7811544

Upafile
http://takemyfile.com/7651825

Putlocker
http://takemyfile.com/7651826


Castlevania II : 2014 System Requirements

Minimum System Requirements

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
CPU: Intel Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
RAM: 2 GB
VGA: Nvidia GeForce GT 330 or AMD Radeon HD 3600 Series
OS: Windows XP
DX: DirectX 9
Hard drive: 5 GB free space

Recommended System Requirements

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
CPU: Intel Core 2 Duo E7600 3.06GHz or AMD Athlon II X2 270
RAM: 4 GB
VGA: Nvidia GeForce GTS 250 or AMD Radeon HD 6670
OS: Windows 7
DX: DirectX 10
Hard drive: 5 GB free space


Start Installation Game

Unpack the release
Burn or mount the image
Install the game
Play the game




url-1393362506.png

rising-strikejpg-884c86_640w.jpg

how-dare-you-defy-your-masterjpg-e960a3_640w.jpg

ill-smash-you-like-a-fleajpg-e960a4_640w.jpg

clos2screen02jpg-88663c_640w.jpg

clos2screen14jpg-e97a5d_640w.jpg

agreusjpg-884c83_640w.jpg

clos2screen03jpg-e97a58_640w.jpg

clos2screen08jpg-e97a5b_640w.jpg

belmont-vs-belmontjpg-e960a2_640w.jpg

ssss-1393362728.jpg

url-1393362550.png



Full Reoack Version 4.2GB



One dIreCt lInK



letitbit
اضغط هناااااااااااااااااااا

turbObIt
اضغط هناااااااااااااااااااااااااااا

Shadowrun Dragonfall 2014 بنسخة كاملة بكراك Reloaded تحميل مباشر على أكثر من سيرفر


Shadowrun dragonfall Reloaded 2014

shadow-1393534582.jpeg



برامج هامة جدا لتشغيل جميع الألعاب بأعلى جرافيك ممكنة على الأطلاق


لتحميل جميع البرامج على لينك واحد فقط



letitbit
http://takemyfile.com/7814585

UploadSat
http://takemyfile.com/7814675

turbobIt
http://takemyfile.com/7811545

Ryushare
http://takemyfile.com/7811542

Uploaded
http://takemyfile.com/7811544

Upafile
http://takemyfile.com/7651825

Putlocker
http://takemyfile.com/7651826


Shadowrun Dragonfall : 2014 System Requirements

Minimum System Requirements

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
Processor : x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory : 2 GB RAM
Graphics : DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX® : 9.0
Hard Drive : 2 GB HD
spaceHard drive: 5 GB free space


Start Installation Game

Unpack the release
Burn or mount the image
Install the game. This release is standalone and does not require any
other release of Shadowrun Returns
Copy over the cracked content from the /Crack directory on the image to
your game install directory
Play the game
Support the software developers. If you like this game, BUY IT!






url-1393535211.png

url-1393534969.png

shadowrun-next-gen-20070222065856106-1916282_640w.jpg

url-1393535058.png

url-1393535137.png

url-1393535291.png





Full Reloaded Version 1.1GB



One dIreCt lInK



UploadSat
اضغط هناااااااااااااااااااااا

letitbit
اضغط هنااااااااااااااااااااااااااااا

اقوى مجموعة العاب بلاي ستاشن 3 لعام 2014 تحميل مباشر


Play Station 3 - 2014
Pack



Dragonball Z Battle of Z 2014 DUPLEX

a41c4cc5daec.600x743.jpeg

DownLoad

اضغط هنااااااااااااااااااااااا


________________________________



Thief 2014 DUPLEX

cd3d177b9e43.470x600.jpeg

DownLoad

اضغط هناااااااااااااااااا


________________________________



Angry Birds Star Wars 2014 DUPLEX

8c07a0d8dd30.519x599.jpeg

DownLoad

اضغط هنااااااااااااااااااااااااااااا


________________________________



The Walking Dead S2E1 2014 DUPLEX

43c3a01c0c66.750x1125.jpeg

DownLoad

اضغط هنااااااااااااااااا


________________________________



Rambo The Video Game 2014 DUPLEX

fedaf6abed61.645x800.jpeg

DownLoad

اضغط هناااااااااااااااااااااااااااااا


________________________________



Strider 2014 DUPLEX

c989f0ee3429.450x640.jpeg

DownLoad

اضغط هناااااااااااااااااااااا


________________________________



Castlevania Lords of Shadow 2 PS3-DUPLEX

f936dce0e35f.500x575.jpeg

DownLoad

اضغط هناااااااااااااااااا


الخميس، 27 فبراير، 2014

لعبة الأكشن والأثارة Castlevania Lords of Shadow 2 : 2014 الجزء الثانى المنتظر بنسخة كاملة بكراك Reloaded تحميل مباشر على أكثر من سيرفر


Castlevania Lords of Shadow 2 2014

ssss-1393358152.jpg

url-1393362444.png

برامج هامة جدا لتشغيل جميع الألعاب بأعلى جرافيك ممكنة على الأطلاق


لتحميل جميع البرامج على لينك واحد فقط



letitbit
http://takemyfile.com/7814585

UploadSat
http://takemyfile.com/7814675

turbobIt
http://takemyfile.com/7811545

Ryushare
http://takemyfile.com/7811542

Uploaded
http://takemyfile.com/7811544

Upafile
http://takemyfile.com/7651825

Putlocker
http://takemyfile.com/7651826


Castlevania II : 2014 System Requirements

Minimum System Requirements

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
CPU: Intel Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
RAM: 2 GB
VGA: Nvidia GeForce GT 330 or AMD Radeon HD 3600 Series
OS: Windows XP
DX: DirectX 9
Hard drive: 5 GB free space

Recommended System Requirements

OS: Win XP, Vista, 7, 8, 8.1 (32 & 64 bit)
CPU: Intel Core 2 Duo E7600 3.06GHz or AMD Athlon II X2 270
RAM: 4 GB
VGA: Nvidia GeForce GTS 250 or AMD Radeon HD 6670
OS: Windows 7
DX: DirectX 10
Hard drive: 5 GB free space


Start Installation Game

Unpack the release
Burn or mount the image
Install the game
Copy over the cracked content from the /Crack directory on the image to
your game install directory
Play the game
Support the software developers. If you like this game, BUY IT!



url-1393362506.png

rising-strikejpg-884c86_640w.jpg

how-dare-you-defy-your-masterjpg-e960a3_640w.jpg

ill-smash-you-like-a-fleajpg-e960a4_640w.jpg

clos2screen02jpg-88663c_640w.jpg

clos2screen14jpg-e97a5d_640w.jpg

agreusjpg-884c83_640w.jpg

clos2screen03jpg-e97a58_640w.jpg

clos2screen08jpg-e97a5b_640w.jpg

belmont-vs-belmontjpg-e960a2_640w.jpg

ssss-1393362728.jpg

url-1393362550.png



Full Reloaded Version 6.4GB



One dIreCt lInK



letitbit
اضغط هناااااااااااااااااااااااااااااا

turbObIt
اضغط هناااااااااااااااااا